• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster 2531.80.00 "Bondklockan" - 19k!

M021

Rolex
2-Faktor
Ute till försäljning igen då klockan inte gick som den skulle, så har nu varit inne på garantiärende hos Bergströms för justering.

Lite rotering planeras i lådan. Up for grab en Omega Seamaster 2531.80 även känd som bondklockan från "Die another day" med Pierce Brosnan.
Så passa på att få en skön och klassisk klocka.

- Uttagen 2002 hos Svensk AD
- Fullset
- Servade klockan i September 2016 hos Bergströms för 6900kr inkl. nytt glas, och har sedan dess varit sparsamt använd.

Fakta om uret:
41mm
Heliumvalve
Automatisk, Kaliber 1120

Klockan är ruskigt skön att bära och har den klassiskt vågiga tavlan.
Den är i fint skick med sedvanliga burksspår, mindre märke finns på ett av bandhornen men är väldigt svårt att fånga på bild. Även spännet har fortfarande märken då jag bad om en "lättare" polering vid servicen.
Klockan och tavlan är riktigt bra och svår att göra rättvisa på bild.

20160927_073906.jpg

20160927_074317.jpg

20170118_203301.jpg


Klockan och jag finns i Skåne, klockan finns i bankfack, därför behövs några dagar framförhållning
Betlaning sker via Swish och ingen retur gäller

Pris/bytesvärde : 20'000kr inkl rekad frakt,
Nytt pris: 19k, näst billigaste full-set i referens till chrono24 vad jag kan se.

Kom med bytesförslag samt värdering av din klocka, du kan inte få mer än ett nej, brukar vara impulsiv så prova något.


Ingen retur
Referenser finns här https://klocksnack.se/threads/m021.13361/
 
Senast ändrad:
Topp