• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega seamaster 2531.80

Cryssarn

Rolex
Jag har fått upp ögonen för Sinn EZM3, och måste bara ha en. Därför får nu min SMP vandra vidare.
Den är i riktigt fint skick. Kan inte ens hitta en hairline på boetten. Årsmodell 2006 och servad i december 2012. Papper på servicen finns och även alla boxar och papper runt, fullset helt enkelt. Klockan går ca +5 sekunder/dag, så gott som jag själv lyckats mäta.
Länken har dock inte klarar sig lika bra som själva klockan utan har en del repor. Jag har försökt få med dom på bilderna, men det är främst på spännet.
Det enda problemet egentligen är att ibland så fungerar inte hack-funktionen på första försöket.

Priset sätter jag på 13 000kr inkl frakt eller ett byte mot en Sinn EZM3. Breitling eller en Tudor hydronaut fungerar också. med slänger jag även ett snyggt gråaktigt läder från cheepo.
Föredrar f2f, men är inte omöjlig.

Retur i 24 timmar efter mottagen sändning om man skulle hitta något som inte är beskrivet.

uAj6Evd.jpg



20150130_083258.jpg
20141219_193804.jpg
20141212_150126.jpg

suVwAWM.jpg

9qsFsrN.jpg
 
Topp