• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega seamaster 300 GMT

Johan M

Cartier
Den blå tror jag att du kan hitta billigare med lite is i magen. Jag brukar tänka 12000 kr för ett ok exemplar men ibland kan man hitta billigare ändå. 15000 kr för ett fint exemplar med box och papper och allt tycker jag är max.
 
Den blå tror jag att du kan hitta billigare med lite is i magen. Jag brukar tänka 12000 kr för ett ok exemplar men ibland kan man hitta billigare ändå. 15000 kr för ett fint exemplar med box och papper och allt tycker jag är max.

Om jag kan få ner den till ca 12500 är det väl ett bra pris! Den är fullset uttagen 2010! Det finns även en nyseevad från 2006 fullset men med blekt bezel!
 

Sond

Patek
GMT:n verkar väl relativt bra prissatt. Det är en väldigt trevlig klocka. Jag har en själv och den var inne på service hos AD där de fick byta en del som inte ingick i servicen. Ändå stannade pristet på unde 4000. Det enda att tänka på är länken. En del gillar ju inte den där men den är galet skön att bära. Min GMT har den andra länken.
IMG_6642.jpg
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Den blå tror jag att du kan hitta billigare med lite is i magen. Jag brukar tänka 12000 kr för ett ok exemplar men ibland kan man hitta billigare ändå. 15000 kr för ett fint exemplar med box och papper och allt tycker jag är max.

Jag håller helt med. Plus någon (1-2) tuss om man köper via handlare med garanti.
 
Topp