• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster 300 Master Co-Axial (233.30.41.21.01.001) HELGPRIS 28/4!!

raw_tuna

Cartier
Har siktet inställt på något annat så denna fantastiskt fina Omega som är uttagen i juni 2015 med 4-års garanti får dessvärre lämna.

Nyss hemkommen från en fullservice hos Swatch Group Nordic genom Krons Ur (kvitto och servicedelar följer givetvis med) för 5400 kr och är inte använd sen dess vilket innebär att klockan är i nyskick!

Fått lite frågor på anledningen till den tidiga servicen och svaret är att min dotter tappade klockan i golvet på kronan och då tog jag in den till Krons för att kolla upp detta. Det går då inte på garantin utan blir ett försäkringsärende istället (drulle) och då valde jag att ta en helservice och inte bara byta kronan (vilket var det som behövdes) då det blev i princip samma pengar.

Den är fullset förutom två länkbitar som jag har förlagt.
Det ingår alltså:
* Ytter- och innerbox
* Cert
* Tag
* Instruktionsbok
* Pictogram.

Skickar även med ett svart ISO-frane och ett chokladfärgat vintage läder från Kvisten vid smidig affär! Se sista bilderna.

Pris: Helgpris 30 000 kr!

Byten: Endast mot Rolex Hulk eller Sea-dweller (16600 eller 116600) med pengar från mitt håll såklart.
Retur: Efter överenskommelse

Föredrar F2F i Stockholmstrakten, jobbar centralt så kan ses över en kaffe i stan. Kan dock skicka med posten (försäkrat till 50k) om köparen betalar frakten. Betalning sker med fördel via swish.

Frågor eller mer bilder, dra iväg ett PM! Har inte gjort några försäljningar via KS hittills men känner flera välkända forumprofiler som kan gå i god för mig.


IMG_7749.JPG
IMG_7752.JPG
IMG_7751.JPG
IMG_7753.JPG
IMG_7754.JPG
IMG_7756.JPG
IMG_7757.JPG
IMG_7759.JPG
Kvisten band.jpg
IMG_6397.JPG


Tack KS för annonsplatsen!
 
Senast ändrad:
Topp