• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster 300 Master Coaxial - 2015 (under garanti)

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Siktet är inställt på något annat så då får den här lämna. Det är en grym klocka som bärs bra även på mig med smala handleder. Fantastiskt urverk och riktigt fin finish på klockan.

Säljer en mycket fin Omega Seamaster 300 Master Co-Axial ref. 233.30.41.21.01.001. Den är uttagen september 2015 från Svensk AD och således finns det garanti kvar till september 2019.

Skicket är mycket fint, inte långt ifrån nyskick. Enstaka hairlines finns förstås. Safirglaset är helt utan anmärkning.

Klockan säljes med cert, box, instruktionsbok, Omegas pictogram och alla länkbitar. Klockan håller tiden mycket bra, +2 spd när jag mätte den i förra veckan.

Jag har flertalet referenser från tidigare försäljningar: https://klocksnack.se/threads/kleiz.39111/

Retur: nej
Byten: Nej.
Pris: 32 000 inkl. försäkrad och spårbar frakt.
Bytesvärde: Samma som försäljningspriset. Beror dock på hur du sätter ditt bytesvärde.

F2F affär i Skåne är möjligt. Skickas efter erhållen betalning.

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
 
Senast ändrad:
Topp