Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tillbakadragen Omega seamaster 300

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av viiicc, 16 november 2014.

1. viiicc
    Trådstartare

viiicc Bonde

Från:
    Strömsholm
    Då det är dags för nytt på armen har jag tänkt att avyttra denna pärla.

Som rubriken lyder en Seamaster.
    Köpt av annan forummedlem i somras.
    Sitter fint på min handled (18cm). Extra länkbitar följer med :)
    Finns ej box eller cert.

Klockan går som den skall och med bra gångreserv.
    Klockans övriga skick är ungefär vad man kan förvänta sig av en klocka från -08 som har använts, dvs. någon liten ding och hairlines :) försökt fått med det mesta på bild!

Har inte upplevt några problem med täthet men skulle rekommendera köparen ett trycktest innan man tar med sig klockan på en simtur, då Nymans trycktest var ur funktion när jag var in för att korta av länken i somras :)

Då jag är relativt ny i klockträsket har jag ingen lång lista med referenser, men kolla gärna in min tråd i goodguys/badguys ändå :)

f2f affär (Västmanland, Västerås)
    kan i annat fall skicka klockan med post.

Retur godtas om klockan visar sig vara oäkta.

PRIS: 12500kr

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

Miffmaestro, Sullstrom, Jonulf och 3 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps