Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OMEGA SEAMASTER AQUA TERRA CHRONOGRAPH Bra Köp?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Twatch, 25 juli 2013.

1. Twatch
    Trådstartare

Twatch Torpare

2. Donkii

Donkii Catch me if you can!

Från:
    Östersund
    Vad är definitionen av ett bra köp :) ?

Omega är en stor gigant och producerar riktigt fina klockor av hög kvalité, men ett bra köp? Allt beror ju på vad du är ute efter och vad du har för krav och givetvis vad du får betala för den.

Så vad känner du själv? Uppfyller klockan det du söker och får du den till ett rimligt pris? Ja då kan det vara ett bra köp! :)

3. Hardy

Hardy Thug

Från:
    och till
    Bra val = om du gillar modellen.

För mig har det alltid bara funnits en omega chrono och det är speedmaster :)

Icaras, maxmol och Aquaracer2 gillar detta.
  4. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Mycket handlar ju om personliga preferenser. Personligen gillar jag varken vita tavlor eller kronografer och anser att Omega är väldigt dyra nu för tiden. Det betyder dock inte att det är en dålig klocka. Kvaliteten är säkert kanon och de nya urverken ska vara riktigt bra med de längre serviceintervallerna. Gillar du modellen, storleken och tycker att det är värt priset, så köp.

5. Hardy

Hardy Thug

Från:
    och till
    Bra val = om du gillar modellen.

För mig har det alltid bara funnits en omega chrono och det är speedmaster :)

6. Ricrob

Ricrob Friherre

Som sagt, bra val om du vill ha den men ekonomiskt sett är det (nog) en katastrof om du inte hittar en till vrakpris. Inte så poppis och svindyr ny= taskigt andrahandsvärde.

Donkii och Pleximannen gillar detta.
  7. Twatch
    Trådstartare

Twatch Torpare

Har blivit erbjuden att köpa en ny oanvänd för 26.000kr på kronsur vill dom ha 51700 och uret.se 42000, så det borde vara ett bra pris?

Criss Cross gillar detta.
  8. Donkii

Donkii Catch me if you can!

Från:
    Östersund
    Det är ett bra pris ! :)

9. Bodén

Bodén Borgare

Vad väntar du på?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

10. Camo00

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    Med det priset är det ett grymt kap. Till nypris hade jag däremot aldrig köpt kronografen över den vanliga ATn.

11. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Go for it!

12. Undersköterskan

Undersköterskan Präst

Från:
    Växjö
    För det priset är det ett galet kap, håller helt med Camo00. Fantastisk kvalitet, stilren design och ett tekniskt mycket avancerat urverk (Omega kaliber 3313). Köp, köp, köp ! :)

Denke gillar detta.
  13. Bara att köpa! AT är najs!

Jokkmokkswe gillar detta.
  14. Rille

Rille Präst

Instämmer! Snygg klocka och du verkar ju få ett bra pris.

15. Bolio

Bolio Friends of KS

Från:
    Norrland
    Enkelt köp, blir du less på den skicka ett pm så tar jag den gärna om du vill bli av med den.

Mårtenssons ur Brookfield