• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Seamaster AT Day-Date?

Isodor

Audemars
Oj.. Hade varit kul med en helbild på klockan.

Kan bli ruskigt snyggt, dock så är det omöjligt att inte dra kopplingen till day-daten.. och det känns lite, konstigt.
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Jag vart förvirrad också så jag ändrade mitt svar till att fråga om det var en Day Date, då jag inte såg något Datumfönster.
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Ser bra ut det lilla man kan se iaf, larvigt och säga att det är en kopia på Rolex.
Knappast bara dom som kör med Day / Date
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Oj.. Hade varit kul med en helbild på klockan.

1056312d1366578288-baselworld-preview-2-baselworld2013_seamaster_aquaterra_day_date_231_10_42_22_03_001.jpg
 

Kniven

Cartier
Först Milgauss substitutet sen detta… Blir bara tramsigt när man så uppenbart vill locka över potentiella Rolex köpare… Tycker Omega ska bygga mer på sin egen historia istället för att ägna tid till att positionera sig mot en konkurrenten man önskar att man var…
 

Johan M

Cartier
Ser den ut som den blå här i tråden så ser den mycket bra ut, även om datumfönstret sitter fel enligt min mening. Den ser väldigt modern ut till skillnad från många liknande klockor.
 
Topp