• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega seamaster AT james bond

Riccie

Cartier
2-Faktor
Snygg, gillar dock inte heller 'cobranding'
gult i blått är ju svenska flaggan så skulle kunna köpa den den för det.:D
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Fast första som syntes var väl någon annan klocka har jag för mig? typ något mindre känt märke?

EDIT: Gruen Precision 510 enligt JamesBondWatches.com en sån går ju hitta till ett litet överkomligare pris än Suben (om man är james bond nörd)


Han har ju sportat ngn cool seiko med va?
 

kalufsen

Panerai
Godmorgon

image.jpg
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Säkert smart marknadsföring men även om jag också gillar Omega skulle jag aldrig sätta på mig en klocka med 007 logo på. Jag stör mig redan lite på texten på min Speedy Pro, ni vet "first watch on moon". Kan man historien så vet man redan[emoji4]
 

Johan M

Cartier
Ser cool ut. Jag gillar tavlan fast blobben på sekundvisaren är sådär. Den är iaf snyggare än tidigare bondklockor.
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Tavlan var jäkligt fin! Osäker på vad jag tycker om 15, 007. Men om dom släpper en vanlig AT med den tavlan skulle jag överväga att köpa den.
 
Topp