• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Seamaster bra eller dålig?

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Nyservad chrono för 12000 känns bra.

Vänta lite, är det 12 NOK?
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Skicka till och från Norge är varken enkelt eller gratis kan vara värt att nämna!
 
Jag bor i Norge så därför jag ser på finn ochbinte blocket! Men 12000 NOK är detsamma som 12000 SEK för er så då är det bra pris eller?
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Känns ändå helt ok för nyservat
 
Om man får ner den till säg 10 kanske 11 då är det väl en bra affär? Den är nypolerad och urverket är renoverat för 4000
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
det ær inte direkt ett kap, tycker det finns annat som ær mycket roligare før det priset.
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
finns væl en breitling før 15 hær på KoS? inte långt från din budget, med tanke på att 12000 NOK æe 13551 kr? handlar det om 1500 så hade jag nog gått på det jag verkligen vill ha.
 

mrt4

Cartier
2-Faktor
Håller med!

Ha lite is i magen och vänta på rätt klocka!

Näst bäst kommer alltid känns just... näst bäst :)

Ligger ju en Headwind till salu här på forumet. Det är en trevlig klocka tycker jag personligen, typ en superocean korsad med en daydate :)



Mvh Robin
 

Johan M

Cartier
Jag tycker också att du skall köpa vad du egentligen vill ha. Den som MrMyagi länkar till ser ju inte dum ut. Och det går väl bra förbindelser mellan Oslo och Göteborg? Passa på och köp hem billiga svenska produkter (smör? Hehe) så tjänar du in lite på resan. :)

Edit: Dessutom så är dag-visning coolt :)
 
Topp