• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega seamaster caliber 1337 quartz

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
hejsan alla medlemmar

jag är en ny medlem på detta forumet så ursäkta mig, vet inte hur allt går till på forum men tänkte skriva här angående mitt senaste inköp av en omega seamaster caliber 1337 quartz, köpte den av en mycket trevlig herre från danmark!
nu undrar jag om det finns några medlemmar som känner till denna modell? ska posta en bild så fort listar ut hur man gör!


om ni kunde berätta något om klockan/verket så skulle det uppskattas!!


tack på förhand/aladdin
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
tack så mycket för svaret åkte förbi en vän som är urmakare och han tog en titt på den och sa samma sak som dig och enligt honom är den äkta vara! lämnade den hos honom för service och polering av glasen och bandet! får den förhoppningsvis nästa vecka någon gång!!

MVH/aladdin
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Omega seamaster caliber 1337 quartz

aladdin8911 skrev:
tack så mycket för svaret åkte förbi en vän som är urmakare och han tog en titt på den och sa samma sak som dig och enligt honom är den äkta vara! lämnade den hos honom för service och polering av glasen och bandet! får den förhoppningsvis nästa vecka någon gång!!

MVH/aladdin

Kul! Hoppas vi får se många smaskiga bilder när Du får tillbaka den?! :)
 
Topp