• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster Diver 300M Co-Axial -16 i toppskick!

Nic

Rolex
2-Faktor
Har beslutat att sälja min 41mm blåa SMP-C (ref: 212.30.41.20.03.001) då jag har andra planer för samlingen framöver.
Klockan är inköpt i december 2016 från svensk återförsäljare och levereras som fullset. Den har använts ett 20-tal gånger och kan därför betraktas som i absolut toppskick. Tror inte ens jag upptäckt några hairlines på den förutom möjligen ett fåtal på baksidan av bandhornen. Den går stabilt enligt spec, fortar sig ca 2-2,5 sek/dygn och hade en gångreserv på +54 (!) timmar sist jag kollade den för ett par månader sedan.
Klockan är under garanti till och med 2019-12-19.

Pris: 25 000 kr. Skickas med värdefrakt eller så möts vi upp i Söderhamn med omnejd eller när jag har vägarna förbi Stockholm.
Betalning: via swish eller banköverföring.
Retur: inte om vi träffas, annars inom 24 timmar om något skulle vara fel på klockan vid ankomsten.
Byten: förmodligen inte men har du en skapligt ny 15450, Yacht-Master, Day-Date eller Reverso kan du alltid testa mig (+ pengar upp från min sida). :)
Referenser: mina referenser från forumet hittas här.

Hojta till om ni har några frågor eller funderingar. Tack KS för annonsplatsen.

Ber om ursäkt på förhand för kvalitén på bilderna nedan. Det var mulet i morse när jag tog dessa så ljuset var långt ifrån idealiskt. Kan ta fler bilder i bättre ljus vid önskemål.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg
 
Senast ändrad:
Topp