• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Seamaster ETNZ

denjohan

Rolex
Pledge Member
Det torde väl vid det här laget ha framgått att ytterst få mådäääärna klockor faller mig på läppen, men här hittade hag faktiskt något som tilltalade mig rejält, Omega Seamaster ETNZ.

x820x9999_omega2.jpg

Jag tolkar detta lite som Omegas variant av Yachtmastern. Och jag gillar det, definitivt, även om jag garanterat inte kommer att skaffa en. Så vad säger ni andra? Hiss eller diss?

http://www.omegawatches.com/collect...er-diver-300m-etnz?watchHubRef=21292445099001
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Svärdvisarna är imo underskattade. Lite svårt att bedöma på den där bilden då jag tycker gummibandet är hiskeligt ful men det är en ganska behaglig grå färg på urtavlan :)
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Hiss, kombinationen av rött, vitt och svart med den gråa tavlan är jäkligt snyggt. Men jag kommer nog aldrig att bära den :D
 
Topp