• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster Planet Ocean Liquidmetal Limited Edition

emil74

Omega
Hej

Till salu en mycket ovanlig Omega. Limiterad i endast 1948 exemplar. Ni som vet vad det är för klocka vet säkert hur svår den är att få tag på. Urtavlan är magisk på alla sätt och vis. Skiftar beroende på ljus och vinklar och har en riktigt härlig glossy finish, nästan glasaktig. Detta tillsammans med ett lätt kupat glas med AR på båda sidor. Bilder kan inte riktigt beskriva hur vacker den är. Det finns gott om bilder att Googla om ni är osäkra.

Klockan köptes av mig i somras. Jag har knappt använt den och den är fortfarande i samma kanonskick. Därför tar jag med några bilder från den tidigare säljarens annons. Klockan ska enligt tidigare ägare inte vara i servicebehov. Fortar sig konstant 5 sek/dygn. Vet ej om den servats tidigare, men klockan är uttagen i december 2010.

Boett och armband i stål. Applicerade siffror och logo. Röd text istället för den vanlig orange. Tjockleken är perfekt i förhållande till diametern i mitt tycke. Jag säljer motvilligt på grund av att jag behöver finansiera andra klockköp. Kommer säkert ångra mig, då det tog ett tag att hitta en i bra skick. Bifogar en lånad bild från Internet på den vanliga POn och den limiterade. Limiterade till vänster =)

Klockan saknar tyvärr sin originalbox, men i övrigt är den komplett. Köparen får istället med en original omegabox i rött körsbärsträ.

Kaliber 2500
Ref 222.30.42.20.01.001
Diameter 42 mm
Tjocklek 14,5 mm
Gångreserv 48 h
Nummer 99X/1948

Jag erbjuder full retur om klockan inte är 100% Omega.
Fler bilder kan tas på begäran. Referenser finns. Finns under Goodguys. Klockan och jag finns i Örebro.
Hör gärna av er vid eventuella frågor via PM eller mejl till emil74(at)gmail.com
Mitt pris: 53000 kr - Nu 49000 kr

Mvh
Emil


DSC038_zpsu8mn76aj.jpg
DSC03852_zpsm5eh3ir8.jpg
DSC03854_zpsdlzdigj7.jpg
DSC03857_zpsiqvh6b1d.jpg
DSC03862_zpsrvcyyjgg.jpg
DSC03863_zpsbebliuns.jpg
tillbehör.jpg
Omega 2500.jpg
omega.jpg
 
Senast ändrad:
Topp