• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Seamaster Planet Ocean Master Chronometer (43,5)

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Mycket trevlig läsning! En av de bättre recensionerna jag läst på forumet. Klockan är ganska ok också. Kunde kanske varit lite större och tjockare ;)
 
IMG_3456.JPG Tack för en fantastiskt recension och grymma bilder, kanske ska uppdatera mig till en sådan från min Aqua terra GMT
 

Klockby

Breitling
Underbar recension, fina bilder. Känner hur ha-begäret växer sig lite starkare efter en PO.
Får nog ta och skruva upp sparandet ett snäpp!
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Fin recension - har köpt en identisk. Har du funderat på att även köpa bandet+viklåset? Går i sådana tankar. Klockan ser sjukt mycket mindre ut på gummi noterade jag...
 

MånsT

Rolex
Fin recension - har köpt en identisk. Har du funderat på att även köpa bandet+viklåset? Går i sådana tankar. Klockan ser sjukt mycket mindre ut på gummi noterade jag...
Tack! Skulle vilja ha båda men är nöjd med länken så det får nog vänta ett tag. Gillar dock inte det nya bandet av läder/gummi så kommer nog köpa ett blått gummi från PO 8500 istället. Omega kan dock konsten att ta bra betalt för tillbehören.
 

Dogbert

Breitling
Bra recension och schyssta bilder på en jättesnygg klocka, tack. Jag har 20 cm runt handleden så jag misstänker att storleken kan passa mig. Blev köpsugen så nu ska jag gå o prova en....
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Tack för kul läsning och väldigt snygg klocka!
En fråga bara, hade du hellre sett att de skippat Zirkoniumoxid-texten på tavlan? Personligen förstår jag inte riktigt varför Omega känt ett behov av att trycka dit det...
 

MånsT

Rolex
Tack för kul läsning och väldigt snygg klocka!
En fråga bara, hade du hellre sett att de skippat Zirkoniumoxid-texten på tavlan? Personligen förstår jag inte riktigt varför Omega känt ett behov av att trycka dit det...
Tack! Jag har inga problem med texten. Den är inte särskilt framhävd vid "dagligt" användande så man tänker inte så mycket på det. Varför Omega vill ha det där vet jag inte men det knyter ihop flera modeller på ett trevligt sätt (DSOTM, GSOTM, Ploppen osv).
 
Topp