• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster Planet Ocean XL

audotcom

Panerai
Beslutat mig för att sälja denna blivande klassiker för att suget efter Rolex är för stort...Fullset, uttagen 2009 cal2500, nyservad nu i somras då en komplett genomgång på urverket gjordes, kommer inte behövas servas på ett bra tag framöver. Kvitto följer med från servicen där garantin gäller i två år. Övrigt skick på klockan är riktigt fint, finns något liten hairline på länk och någon liten repa på insertringen, en liten tunn tunn repa kan ses på glaset mellan kl 11-12 i ett visst ljus, det är inge man tänker på och inget jag får med på bild, annars inget att anmärka på .Bärs mindre än sina 45,5 mm.
Klockan finns i Södertälje men kan visas i Stockholms området F2F. Klockan kan skickas med försäkrad post om köparen betalar.

Info:
-Automatisk med cal 2500
-Diameter 45,5
-Boetten 14 mm hög
-WR 600m
-Safirglas med antireflex
-Stållänk med extra länkbitar
-Helium escape valve

Frågor? Flera bilder? Dra iväg ett PM så fixar jag det..

Referenser finns här: https://klocksnack.se/threads/audotcom.28892/#post-628195

Sätter priset till 21k. 20600 20k!

Retur: F2F ingen retur. Skickat som paket så gäller retur inom 24h när paketet har kommit fram. Vid retur så betalar köparen frakt.

IMG_0702.JPG


Det är damm på glaset på bilden nedan, ber om ursäkt..
IMG_2560.JPG


IMG_0643.JPG


IMG_0712.JPG


IMG_0713.JPG


IMG_0714.JPG


IMG_2561.JPG


IMG_0715.JPG


IMG_3089.JPG
 
Topp