Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Omega Seamaster?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Manny, 9 april 2014.

1. Manny
    Trådstartare

Manny Bonde

Från:
    Göteborg
    Är total junior på klockor och har alldeles nyligen funnit ett intresse för just klockor.
    Fick en av min farfars klockor när han gick bort som jag är väldigt förtjust i, dels för att jag tycker den är fin men framförallt för att det var farfars. Nyfiken på vad det var för typ av klocka sökte jag runt med utgångspunkt från att det står Omega Seamaster på urtavlan. Det som slog mig var att jag inte lyckades hitta någon med exakt samma urtavla, framförallt ingen med den kapade sexan. Betyder det att det är en kopia eller kan den vara bytt mot icke original. Egentligen spelar det ingen roll om det är en original eller kopia jag är mest nyfiken.
    Tacksam om någon kan hjälpa mig i sökandet efter svar.
    bild 1.JPG bild 2.JPG

2. hollow123

hollow123 Biskop

Från:
    Göteborg
  3. Manny
    Trådstartare

Manny Bonde

Från:
    Göteborg
    Ok, tack för tipset.
    Öppnar man den själv? Isf är det svårt?