• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega SMP 2221.80.00

Camo00

Patek
Omega Seamaster Professional 300m, 2221.80.00 säljes.

Modellen som efterträdde 2541.80, med bla applicerade index, röd Seamaster-text och längre minutvisare.

Quartz, cal. 1538. Drar sig 1-2 s/månad vid min mätning.

41mm.

Mycket gott skick på glas samt tavla och visare (bytta?).
100% funktionalitet på verk, vridring.samt spänne inkl dykförlängning.

Slitage på insert, boett, länk och spänne. Det mesta rätt ytligt. Insertet sitter nån mm snett på ringen, se bild.

Endast klocka på länk, inkl samtliga länkbitar (tror jag). Inga tillbehör, ingen historik. Dock har jag mailat med Omega och verifierat att serienumret hör till denna modell, bifogar gärna mailväxlingen.


Gärna f2f runt Malmö/Lund. Bud välkomna, dock ej byten.

Retur: Självklart. Är något fel på klockan, eller om jag missat något i beskrivningen, så häver vi köpet, inom en vecka.

Hör av Dig om Du undrar något, eller är intresserad...

DSC_0133.JPG



"Trycktestad" i pool... :)
DSC_0224.JPG


DSC_0281.JPG
DSC_0286.JPG
DSC_0290.JPG
DSC_0285.JPG
DSC_0293.JPG
DSC_0304.JPG
DSC_0298.JPG
DSC_0295.JPG
DSC_0299.JPG
 
Topp