• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega SMP 300 2561.80

Wemb

Cartier
Som rubriken säger, en Omega SMP 300, ref. 2561.80 daterad till 2001 - midsize modell som mäter 36.25mm

Har haft klockan i drygt en månad men då jag letar nytt så får denna lämna.
Klockan är i bra skick, håller tiden som sig bör, riktigt bra lume.
Spår av användning samt dings finns.
Fler bilder ordnas givetvis till den intresserade.

Köpt från spansk handlare på Chrono24, som enligt deras utsago är genomgången och tryckt.
Hämtades igår, 28/8 från Klockmaster där den blivit nytryckt och passerat galant!
Känner ej till tidigare servicehistorik.

Kommer på originallänk, innerbox(sliten), cert. samt 3 Nato (Blå, Svart, Orange).
Pris? 7500sek. 7000sek. SÅLD! TACK KS FÖR ANNONSPLATS, TACK KÖPARE FÖR SMIDIG AFFÄR!
Byten är intressant, med pengar upp/ner.

Beskriver klockan så som jag själv skulle uppskatta den om det var jag som köpte klockan. Bilder får säga sitt, och för den intresserade så ordnas som sagt fler bilder.

(Ber om ursäkt för min oförmåga att knoppa skarpa bilder)
DSC_0018.JPG



Även bild med länk,
2014-08-22 19.06.11.jpg
 

Bilagor

  • DSC_0019.JPG
    DSC_0019.JPG
    227 KB · Visningar: 194
Topp