Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Omega SMP co-axial 41.5mm (212.30.41.20.03.001) - PRISBUMP

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Lindrian, 28 juli 2015.

1. Lindrian
    Trådstartare

Lindrian Bonde

Hejsan!

Är sugen på något nytt så säljer nu min klocka inköpt i April 2015. Med klockan medföljer full länk, certifikat, inner+ytterbox, papper, etc. Hela köret dvs!
    Klockan i fråga är i blått utförande med keramisk vridning. Alla detaljer finner ni här: http://www.omegawatches.com/collection/seamaster/diver-300-m/co-axial-41-mm/21230412003001

Klockan är så gott som ny förutom spännet där jag slagit i det en gång för mycket i skrivbordet. Men absolut inget man stör sig på. Kan inte tänka mig det skulle vara svårt att fixa heller. Min iphone-kamera tar verkligen fram det värsta så ni har det i åtanke.

Pris: 23,500:- + frakt. Finns i Lund annars om ni vill hämta. Ingen retur då garantin räcker i många år framöver.
    Betalning sker med fördel via Swish.

IMG_1260.JPG IMG_1397.JPG IMG_1396.JPG IMG_1395.JPG IMG_1394.JPG

Bifogade filer:

Senast ändrad: 25 september 2015
    younglion, Simpa, Lordkare och 1 annan gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps