• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega SMP Co-axial 2*prisbump

Brutus

Cartier
2-Faktor
Hej,


Till salu en omega blå SMP 2220.80. Det är modellen med applicerade index och co-axial urverk. Köpt ny av mig hos AD i Hong Kong i mars 2011.

Se bilder för allt som medföljer.

Använt relativt sparsamt av mig så är i fint skick. Svårt att hitta några märken på boett eller bezelinlägg. Finns lite hairlines på clasp och länk, men hittar inget stort. Håller tiden bra, mätte upp den till +3 s/dygn.

Jag är restriktiv med eventuella byten men råkar du sitta på en creime-färgad Breitling Stålfisk kan vi snacka.

Ingar returer.

Pris: 17.5 tkr inkl värdefrakt. SÄNKER TILL 16.5 tkr inkl värdefrakt
Många som nafsar, men inget avslut.
SÄNKER till 15.5 kkr inkl värdefrakt

Förbehåller mig rätten att ångra mig om ångesten blir alltför stor.

O1.jpg
O2.jpg
O3.jpg
O4.jpg
O5.jpg
O6.jpg
O7.jpg


Tack för visat intresse!

Mvh Brutus
 
Senast ändrad:
Topp