• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega SMP Quartz (Ref 2221.80.00) 2012

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Hej KS!

Suget efter Speedmaster har blivit för stort och klockkontot behöver fyllas på, så att jakten kan börja. Därför säljer jag denna fina Omega Seamaster Professional 300 M Quartz (Ref 2221.80.00). Jag är andra ägaren och klockan är ursprungligen uttagen hos Bergströms i Göteborg, juni 2012. Jag har haft klockan i min ägo knappt ett år och den går som en Quartz-klocka ska. Skicket bedömmer jag som fint, inga dings eller djupa repor på boetten. Det finns spår av bandbyte på insida/undersida av bandhornen, men detta är inget som syns vid normal användning. Några små märken på bezeln vid 5 markeringen och ett litet märke vid 20 markeringen (väldigt svårt att fånga på bild). Länken har en del spår av användning, men förmodligen inget som inte kan poleras bort för den som önskar det. Bedöm själva utifrån bilderna. Bilderna är tagna utomhus och inte direkt smickrande...

Klockan kommer med det som syns på bild (dvs röd Omegabox, manual, cert, certhållare, pictogram och 3 länkbitar). Det finns även originalkvitto, samt kvitto på byte av bezel (gjort på Bergströms). Den ursprungliga bezel:n (med skrapmärke medföljer).

Lite fakta om modellen finns här: http://www.omegawatches.com/watches/seamaster/300-m-quartz/22218000/

Gärna F2F affär i Malmö eller skickat. Betalning via banköverföring eller Swish. Klockan skickas när pengarna finns på kontot.
Retur: Ingen vid F2F. Annars enligt överenskommelse. Givetvis löser vid det om något problem skulle uppstå.
Inga byten, såvida du inte sitter på någon trevlig Speedmaster Professional.

Pris: 12500 kr (inkl värdefrakt inom Sverige)

Mina referenser: https://klocksnack.se/threads/urfunktion.35245/

Tack KS för annonsplats!

IMG_1767.JPG

IMG_1774.JPG
IMG_1775.JPG
IMG_1776.JPG
IMG_1777.JPG
IMG_1778.JPG
IMG_1779.JPG
IMG_1780.JPG
IMG_1781.JPG

image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp