Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Köpes Omega speedmaster 145.022

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av rekacj, 10 maj 2014.

1. rekacj
    Trådstartare

rekacj Bonde

Hej klockfantaster!

Speedmaster var den klockan som fick mig att ramla in i klockträsket och nu börjar det äntligen bli dags att införskaffa en!

Med denna trådstart vill jag kolla utbudet då jag börjar få allt för många suckar från flickvännen när jag vädrar mina köpetankar. Hungern efter en fin speedy från 69 börjar ta över min vardag mer och mer. Känns som jag läst de flesta guiderna på ämnet vid detta laget.

Nä, som ni märker börjar det spåra ur även här...

Det jag vill ha är följande!
    Speedmaster 145.022 från 68 till säg 79, något i den stilen. Helst skulle jag vilja ha
    baklocket som enbart har en sjöhäst.
    Lagom skön patina är alltid trevligt.
    Orginal på allt helst, givetvis.
    Har inga krav på tillbehör, inte heller länk är ett krav då jag med stor sannolikhet kommer bära den på nato eller läder.

Budget ligger runt 16-18', skulle kunna gå upp på 20papp om det är ett ex jag faller tungt för!
    Givetvis desto billigare desto bättre, men då jag ser detta som en keeper så vill jag köpa ett bra ex.

Släng iväg ett pm om någon har något :)

Finns i stockholm för f2f som jag skulle föredra!

Tackar för annonsplatsen på detta underbara forum och önskar en trevlig kväll.

Criss Cross och laketwig gillar detta.
  2. wayne

wayne Friends of KS

Jag vet en som har en pre-moon. Men jag tvivlar starkt på att han släpper den för de slantar du pratar om.
    Skicka mig ett PM så får du veta lite mer.

rekacj gillar detta.
  3. ErikGBG

ErikGBG Biskop

Felpost

4. paradis

paradis Friends of KS

Från:
    Malmö
    Är inte den med , cal.861.......?

5. micke_s

micke_s Friends of KS

Från: