• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes Omega speedmaster 145.022

rekacj

Omega
2-Faktor
Hej klockfantaster!


Speedmaster var den klockan som fick mig att ramla in i klockträsket och nu börjar det äntligen bli dags att införskaffa en!

Med denna trådstart vill jag kolla utbudet då jag börjar få allt för många suckar från flickvännen när jag vädrar mina köpetankar. Hungern efter en fin speedy från 69 börjar ta över min vardag mer och mer. Känns som jag läst de flesta guiderna på ämnet vid detta laget.

Nä, som ni märker börjar det spåra ur även här...

Det jag vill ha är följande!
Speedmaster 145.022 från 68 till säg 79, något i den stilen. Helst skulle jag vilja ha
baklocket som enbart har en sjöhäst.
Lagom skön patina är alltid trevligt.
Orginal på allt helst, givetvis.
Har inga krav på tillbehör, inte heller länk är ett krav då jag med stor sannolikhet kommer bära den på nato eller läder.

Budget ligger runt 16-18', skulle kunna gå upp på 20papp om det är ett ex jag faller tungt för!
Givetvis desto billigare desto bättre, men då jag ser detta som en keeper så vill jag köpa ett bra ex.

Släng iväg ett pm om någon har något :)

Finns i stockholm för f2f som jag skulle föredra!

Tackar för annonsplatsen på detta underbara forum och önskar en trevlig kväll.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Jag vet en som har en pre-moon. Men jag tvivlar starkt på att han släpper den för de slantar du pratar om.
Skicka mig ett PM så får du veta lite mer.
 
Topp