• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster 145.022

Ernesto

Patek
2-Faktor
Omega Speedmaster 145.022 från 1979 på 1171/1 länk säljes.

- Servad hösten 2016 av Gripenbro
- Patina finns på tavlan och glaset, se bilder
- Märken finns över hela den 38-åriga klockan, se bilder
- Kronografen nollställer inte helt som du kan se, dock inget som jag har stört mig på efter ca fem månader i min ägo. Lätt åtgärdat av urmakare om man stör sig på det
- Skillnaden mellan 1171 och 1171/1 är tex att 1171/1 smalnar av från 20mm till 16mm istället för den äldre varianten som smalnar av till 14mm, som jag personligen tycker blir fjuttigt på en 42mm klocka.

Tidigare annonser med lite fler bilder: http://gripenbro.se/artiklar/salda/omega-speedmaster-2.html
https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-seamaster-1171-1-633.64122/

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Bilderna är en del av beskrivningen. Fler bilder på begäran.

Pris: 32.000 kr
Retur: nej, pengarna går rakt in i nytt projekt. Ställ gärna för många än för få frågor!

Kan skickas, finns annars i Sthlm City för F2F.
 
Topp