• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster 1861/Plexi Apollo 15 40th anniversery

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Till försäljning/Byte är 1 st OANVÄND Omega Speedmaster Apollo 15. Klockan är en limiterad speedmaster 40 år efter månlandningen med Apollo 15. Klockan har nr 15X av totalt 1971 st tillverkade.
Läs mer om detta mycket sällsynta ur från 2011 på denna adress: http://www.omegawatches.com/press/press-release-detail/1719
Klockan är aldrig buren med plaster kvar. (länken dock kortad av den svenska AD som sålde klockan till mig.
Uttagen Nov 2013. Komplett med alla cert, böcker m m. Box, ytterbox och ytterkartong följer med (såklart).

En mycket snygg speedmaster med det manuella urverket 1861 och med plexi i likhet med den "vanliga" speedyn.
Referenser som säljare kan ordnas.
Klockan skickas som värde på min bekostnad efter erlagt betalning. Alternativt kläm och känn i Stockholm.
Även medel-långa bilturer kan fungera.
Listpris 44.100kr

Byten då, Rolex framförallt och då gärna vintage eller andra sportmodeller. Pengar upp från min sida
är helt OK. HIT ME! Skicka då gärna någon bild och tänkt bytesvärde.

28.000

3waM8CS.jpg

ScWzIjQ.jpg

9MXJbnA.jpg

2UajVfB.jpg

iqu8DKf.jpg
 
Topp