• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster 3570.50 -00

McFly

Cartier
2-Faktor
Up for grabs! En Omega Speedmaster 3570.50 Moonwatch. Kommer med box ej cert. Tillhör gör länk med 8 länkbitar(passar en 20cm handled mer eller mindre), ett skitsnyggt racingcheepoläder samt ett no-name viklås. En liten ding på bezeln, inget man tänker på, men den finns där. Förutom det så är boetten i riktigt bra skick. Lite deskdive-repor på spännet. Mycket bra skick för en -00a. Har en gångreserv på runt 50 timmar och tappar cirka 5s per dag. Dock okänd servicehistorik. Säljes/Bytesvärde sätter jag till 22,5k till att börja med. Pruta är praxis! PM:a så kommer vi överrens om något.

d95fIoW.jpg
WrrTRie.jpg
xBnFb14.jpg
mkVgGb9.jpg


Jag är självklart öppen för byten, gärna samma prisklass, men också byte uppåt samt byte nedåt. Jag försöker vidga vyerna lite. Sportrolex? Sinn? You tell me.
 
Senast ändrad:
Topp