• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Omega Speedmaster 3570

Archie

Cartier
Omega Speedmaster 3570 från 09 med alla boxar, cert etc.

3st armband:
  • Morellato brunt croc,
  • Svart 3ringars Zulu
  • Svart/rödrandigt Nato
medföljer.

Skicket hoppas jag framgår någorlunda av bilderna, men mer högupplösta bilder kan skickas på mail om intresse finns. Smårepor som ni ser, även på spännet såklart, en liten ding på mindre än en millimeter nära 225 på tachymetern, syns lättast på andra bilden.

Jag bor i värmland men rör mig i hufvudstaden var och varannan helg (samt åker förbi städerna på vägen således).


3zZxCSR.jpg



pzUZBA9.jpg
NeLaGac.jpg


Pris: 19 000:-

Ev byten mot Omega damklocka ev intressant (i tämligen nyskick), kvarts tolereras. Gärna:
Omega Aqua Terra Dam 34mm G/S
Omega Constellation 27mm G/S

pengar hit eller dit beroende på vilket objekt.
 

Archie

Cartier
Bump... ska in till stockholm på söndag, så på eftermiddag/kväll är det läge att ses f2f för intressenter
 
Topp