• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad OMEGA Speedmaster Apollo 11 45:th Anniversary LE

Niklas

Rolex
2-Faktor
Dagen jag aldrig trodde skulle komma är här.

Det är dags att sälja min limiterade Speedmaster som jag köpte förra året efter en vild jakt!
Den var förbokad och slutsåld på alla mina vanliga inköpsställen men så plötsligt en dag så fick jag tag på en i Finland.

Men, som det ofta är, så det jakten som är det roliga och när jag väl lyckades landa den så har den tillbringat mesta tiden i klocklådan.
Jag skulle kalla den för nyskick men alla lägger in olika värderingar i det ordet så jag säger istället mycket bra skick.
Kan inte se några märken på den alls.

I min mening Omegas mest spännande och snyggaste släpp på länge.
Limiterad i 1969 ex. och sedan länge slutsåld hos AD.
Min är nummer 0976/1969

Glasring, visare och markörer i guld, keramisk tachymeter, laser graverad PVD urtavla och driven med ett cal. 1861.
http://www.omegawatches.com/collection/speedmaster/moonwatch/presentation/speedmaster-apollo11

Ni kan läsa mer om modellen i min paketöppning av denna klocka här:
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-omega-45-th-glashütte-original.31089/

Stor Limited Edition box, ytterbox (med liten reva), AD stämplade certifikat, bruksanvisning, hangtags osv. medföljer
Min är inköpt 2014-09-12 så gott om tid kvar på den 2-åriga garantin.

Idag finns bara 4 stycken till salu via urhandlare i EU (i lager) och priserna börjar på 64,500:- + frakt, avgifter och fraktförsäkring.

Sätter priset till 53,000:-

Finns i Stockholm och jag föredrar F2F affär då den kan göras upp på min arbetsplats i city där vi har både väktare och övervakningskameror för bådas säkerhet.
Betalning med banköverföring eller Swish.

Min referenstråd finns här:
https://klocksnack.se/threads/niklas.36854/

Det är bara att skicka ett meddelande om det finns frågor :)

Retur:
Inom 24 timmar från mottagande om klockan inte överensstämmer med beskrivningen.
(Bilderna är en del av beskrivningen)
Ingen retur vid face 2 face affär.
>Klockan är fortfarande under garanti<

Vill be om ursäkt för ev. dammkorn och att det inte är det lättaste att fotografera denna klocka. Bilderna gör inte urtavlan rättvisa.

OBS, produktbild. Omega är duktigare än mig på att fota denna modell..
0 Produktbild.JPG


Handledsbild i dagsljus med läderarmbandet jag har använt den med. Kan skickas med om så önskas, säg bara till.
01.JPG


02.JPG

DSCN0818.JPG

DSCN0824.JPG

DSCN0833.JPG

DSCN0835.JPG

DSCN0839.JPG

DSCN0840.JPG

DSCN0841.JPG

DSCN0845.JPG

DSCN0846.JPG

DSCN0848.JPG

Kla.JPG

Klb.JPG
 
Topp