Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Omega speedmaster apollo 11

Diskussion i 'Diskussion' startad av Jens Ingemansson, 6 oktober 2014.

1. Jens Ingemansson
    Trådstartare

Jens Ingemansson Torpare

Tja! Blev lite sugen på en Omega speedmaster apollo 11 3569.31, Hur mycket lägre ska priset vara på en sådan klocka helt utan boxar och papper än om det hade varit ett fullset? Och har någon koll på vad ett vettigt pris är? Klockan är i mint condition och till salu av en snubbe jag litar på och har handlat av innan. Tacksam för hjälp.

Jens

Icaras gillar detta.
  2. snoozarn

snoozarn Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Vita tavlan? Den är fräsch. Snygg som fan, eftertraktad verkar det som. C24 listar från 39-44k, saftigt.
    Skulle inte betala mer än 25k, typ 22-23k utan tillbehör. Men det är jag det, och vad jag anser är rimligt för den klockan.

Jens Ingemansson gillar detta.
  3. Jens Ingemansson
    Trådstartare

Jens Ingemansson Torpare

Yes, det är vita pandatavlan, grymt snygg tycker jag!

Mårtenssons ur Brookfield