• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster - "Dark Side of the Moon" - Prisjustering

M021

Rolex
2-Faktor
Mot nya objekt, därför måste denna goding lämna.

En av dom mest uppskattade LE av ikonen Omega Speedmaster - Dark side of the moon med 9300 calibern.

Till skillnad från de flest andra keramiska klockor på marknaden har denna allt från boett, krona, spänne, pushers och även tavla i keramik. Vilket i vanliga fall består av PVD:at stål pga av svår tillverkningsprocess.
Detta gör även att klockan är extremt reptålig.
Detta ex har egentligen inga synliga repor över huvud taget. (kan inte hitta någon synlig)
Strap i ordentligt nylon med en baksida klädd i läder för att bäras bättre mot huden.
Saffirglas på fram och baksida
Diametern mäter små 44.25mm

Uttagen Januari 2015 av mig hos Nederländsk AD där jag är bosatt.
Fullsett - Ytterbox, innerbox, cert.

Intressanta byten är 16710 från 2006/2007 alternativt nyare 116520.

Listpris: 91'300kr (potentiell 2:a prisökning med 5% den första Juni på Omega)
Mitt Pris: 70'000kr. 69'000kr
Bytesvärde 72'000kr. 71'000kr

F2F i Västerås med omnejd föredras mellan den 14:e-16:e Maj då jag befinner mig i Sverige under denna tid.

Referenser finns nedan:
http://www.klocksnack.se/threads/martin021.13361/

Undringar, ifrågasättningar och andra tillbud via PM i vanlig ordning.
Ingen returrätt.

xQ3Uc2t.jpg

aw2YvE4.jpg

EzPrnzw.jpg


HXjCTdl.jpg

BBGrnsK.jpg
 
Topp