• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster - Dark Side of the Moon

watchdreamer

Panerai
Flipparsjukan har tillslut kommit till mig, trots att jag fullkomligt älskar denna underbara klocka.

Till försäljning mina damer och herrar är en fullt komplett,Omega Speedmaster DSOTM i ett fantastiskt fint skick 9/10. Uret är inköpt i Finland hos AD per den 2015-01-01 och har således drygt 3,5 år kvar på garantin. Uret har använts under fem månader som en av fyra klockor.

Tror inte denna klocka behöver någon närmare presentation, men klockan är helt i keramik, inklusive tryckknappar och tavla och blev direkt en succé när den lanserades på Basel mässan 2013. Inuti snurrar och myser Omegas inhouse 9300 vilket vackert kan beskådas genom den öppna bakboetten.

Nypriset på DSOTM efter senaste prishöjningen är cirka 100 tkr.

Primärt försäljning av intresse men kan tänka mig vissa Rolex i inbyte, mest intressant är 116613LB.

Tänkt pris vid försäljning 67 tkr bytesförslag värderas något högre.

24 timmars retur för forummedlemmar med mer än 300 inlägg. Skickas efter mottagen betalning om så önskas men visar helst klockan F2F i Stockholm.

Tack,
Daniel

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
 
Topp