Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Omega Speedmaster First Omega In Space

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Spincini, 29 december 2015.

1. Spincini
    Trådstartare

Spincini Friends of KS

Tyvärr har min längtan efter vintage tagit över fastän jag älskar denna klocka. Omega Speedmaster "First Omega In Space" aka ”FOIS” Ref: 311.32.40.30.01.001.

Väldigt fin klocka som är vacker på allt.
    Till och med fixat länk till den, ref 1565/976. Länken har märken efter deskdiving och det finns märken på undersidan av boetten på grund av bandbyte. Inga märken på glas eller tachy-skala.

Fullset med stora boxen, med inner och ytterbox, och alla cert och papper, etc. Cert stämplat januari 2014.

Pris: 27500:-, med swish.

F2F i Malmö eller Linköping annars så skickas den med värdefrakt.
    Retur sker inom 24h om klockan inte motsvarar beskrivet skick, köparen står då för retur samt min frakt och ska skickas som värde.
    20151023_100843-01.jpeg 20151012_162357-01.jpeg 20151012_110805.jpg 20151020_090846-01.jpeg

Senast ändrad: 29 december 2015
    Oreo, Cliff, azcii och 13 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps