• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Speedmaster MK III

E.Z.

Panerai
Tjena,

Har precis köpt en omega speedy mk 3. Nån som har eller har haft en sån som har nåra erfarenheter. Bra/dåliga, vad ska man tänka på etc?

Mvh
Erik
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Tjena,

Har precis köpt en omega speedy mk 3. Nån som har eller har haft en sån som har nåra erfarenheter. Bra/dåliga, vad ska man tänka på etc?

Mvh
Erik
Tänk på dina nära och kära och var försiktig när du gestikulerar. :)
Jag har en och det är som Singular säger. Det är sannerligen inget jag använder varje dag. Knappt ens en hel dag. Men den är ack så cool.
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Har haft mark 2-4 , gillar dom väldigt 70-tals coola och "moderna" i storleken. Mycket för pengarna .

Bara köp om du trivs med den på armen!
 

E.Z.

Panerai
Hoppas det kommer funka med storleken - 1.9cm hög ska den vara. Beställt ett NATO till den idag (måste görs nåt medans man väntar :)).
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Hoppas det kommer funka med storleken - 1.9cm hög ska den vara. Beställt ett NATO till den idag (måste görs nåt medans man väntar :)).
För att få på ett nato måste du ha snortunna eller böjda stift. Jag har då inte lyckats pilla dit nåt. Länk och mesh är det enda jag lyckats med.
 

fc2

Rolex
Har en tidig, utan 'AUTOMATIC' på tavlan och älskar den. Gillar framförallt att den är udda och dess extrema 70-talsdesign. Jag tycker den är väldigt skön att ha men armbandet får inte sitta det minsta löst för då rör sig klockan för mycket på handleden pga vikten och höjden på klockan. Bra urverk, prisvärd, fina tavelfärger. Går inte bra tillsammans med skjortor pga storleken.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
19mm hög? Låter ju helt sjukt. Ett tips är att kolla in vad gasgasbones.com har att erbjud för roligt. Som gjorda för stilen.
 
Topp