• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Speedmaster Moonphase Chronograph Master Chrono meter, till månen och tillbaka.

Till månen och tillbaka eller ska den stanna på månens baksida så man slipper se skiten?

  • Wow, vilken fantastisk klocka!

    Röster: 9 100.0%
  • Månens baksida? Det räcker inte, bort med den ur solsystemet...

    Röster: 0 0.0%

  • Totala väljare
    9
Så har Omega återupplivat Speedmaster Moonphase men i en helt annan förpackning.

Jag är kluven, jag både älskar den och hatar den för att det känns som den ser mer ut som en blå seamaster än en speedy men fan, det är något visst med den eller vad tycker ni?

Omega-Speedmaster-Moonphase-Chronograph-Master-Chronometer-aBlogtoWatch-2.jpg

Omega-Speedmaster-Moonphase-Chronograph-Master-Chronometer-aBlogtoWatch-1.jpg

Omega-Speedmaster-Moonphase-Chronograph-Master-Chronometer-aBlogtoWatch-8.jpg


http://www.ablogtowatch.com/omega-speedmaster-moonphase-chronograph-master-chronometer-watch/
 
My misstake, kollade senaste sidorna då jag tänkte att den var tillräckligt het/kall för att ha diskuterats senaste dagarna. Bevakar speedmaster tråden och missade den där också men iaf.

Då kan vi begrava den här tråden.

Natti natt
 
Topp