• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Omega Speedmaster Pro

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Då gör vi ett nytt försök då jag ångrade mig senast och drog tillbaka annonsen.

Klockan köptes här på forumet och har varit i min ägo i snart två år. Det är en Omega Speedmaster med ref.3592.50 och cal.863 från ca -93. Klockan har tyvärr inte fått så mycket tid på sistone men jag tycker att den håller tiden helt okej men snabbar sig dock lite och en översyn/service skulle troligtvis vara nyttigt snart. Kronografen fungerar felfritt och nollställer ordentligt. Tyvärr finns ingen servicehistorik.

I min ägo har klockan fått ett par servicevisare bakade så att dem matchar index. Bezelen utsattes för en blekning som gjorde den RIKTIGT ghost. Klockan kommer med dubbla boxar, ett baklock om du inte tycker om safirglaset, manual och dokument på tidigare reparation. Tyvärr inget cert.

Jag finns i Göteborg för f2f och reser mycket till och från Skaraborg. Klockan kan givetvis skickas om så önskas!
Pris: 20.000
Retur efter ök.

Tack KS för annonsplats!

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp