• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster Pro *prisbump

F1zbo

Cartier
2-Faktor
Hej
Jag har en speedmaster av nya referensen 311.30.42.30.01.005 till salu pga annat inköp på gång.
Den är uttagen Dec-14 hos Rob Engström och är givetvis fullset med precis allt som ingår i stora boxen såsom lupp, medalj, instr bok, bandstiftsverktyg, inkl ytterkartong och hangtag etc.

IMG_1777.JPG

IMG_1776.JPG

IMG_1773.JPG

IMG_1774.JPG

IMG_1775.JPG

IMG_1771.JPG

Klockan har varit inne på garantireparation mars 2015 pga dålig gångreserv och garantin sträcker sig därför 24 månader från reparationstillfället vilket innebär 2017-03-23. Reparationskvitto från Swatch-group finns och medföljer givetvis.

Klockan är i gott skick då jag inte använt den mycket alls, med endast hairlines efter normal användning.
Stållänken är nästan helt oanvänd då jag nästan mestadels har haft olika läderarmband och naton på.

Klockan finns i Stockholm och jag föredrar Helst f2f då boxen är både stor och rejält tung.

Pris: tidigare 29500:-
Nu 28500:-

Returpolicy: f2f = ingen retur då köparen kan se klockan samt att den är under garanti.
Distans = enligt separat ök.

Många referenser finnes här samt TTT och TimeZone.

Mvh
 
Senast ändrad:
Topp