• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedmaster Pro

klak

Omega
Omega speedmaster ref. 3570.50.00.
Klockan är från 2006, köpt av medlem på KS för ett par månader sen. Trodde att det skulle vara vi två för alltid men suget på en dykare blev för starkt och speedyn säljs för finansiering.

Klockan är i bra skick med vissa bruksspår. Liten ding i Bezelen vid kl. 6. En ding på spännen. Ett mindre märke övre vänstra bandhornet. Inget av detta är något jag tänker på eller märker när jag använder klockan men det ska ändå nämnas. Gången har jag inte fått mätt av urmakare men med hjälp av en app fick jag det till +5.5 s/dag och jag har inte märkt några konstigheter.

Klockan ska ha varit inne på reparation 2011, kvitto på detta finns. Ett stift till tidtagning ska ha fixats osäker på om mer än detta har gjorts.

Med klockan följer box, instruktionsbok, RIOS svart läderrem med viklås, ett racingband samt ett handgjort racingband köpt här på KS.

Pris 16.500 16.000 15.500 kr, kan även tänka mig en klocka som delfinansiering eller byte mot en dykare. Sätter bytesvärde till 17.000?
Jag föredrar f2f och jag finns i Götet. Kan självklart skickas.

2014-03-03 23.17.14.jpg
2014-04-25 15.16.45.jpg
2014-04-25 15.16.59.jpg
2014-04-25 15.16.13.jpg
 
Topp