• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes Omega Speedmaster Professional

pnt

Rolex
2-Faktor
Gör en liten chansning och ser om det är någon här som vill tömma min plånbok och fylla mitt klockbegär nu när DDn är borta.

Uppdaterat: 114060 hittad, söker nu en Speedy pro!

Jag är alltså ute efter en 116710 eller 114060. De ska vara i fint skick men jag bryr mig inte om mindre hairlines. För rätt pengar kan jag också tänka mig en 16710, dock nyare än 98 (är alltså inte intresserad av tritium-index i det här fallet). Kan också tänka mig en 116710BLNR.

Om någon mot förmodan skulle vilja sälja en 114060 OCH en Speedy pro så är jag inte sen på att hugga där heller.

Slutligen: Finns det någon som kan övertala mig om att vintage är det coolaste som finns så kan jag tänka mig en 5513 också (målade index endast). Känner att jag spretar en del, men va fan. Vi testar så här.

Hörs!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Gör en liten chansning och ser om det är någon här som vill tömma min plånbok och fylla mitt klockbegär nu när DDn är borta.

Jag är alltså ute efter en 116710 eller 114060. De ska vara i fint skick men jag bryr mig inte om mindre hairlines. För rätt pengar kan jag också tänka mig en 16710, dock nyare än 98 (är alltså inte intresserad av tritium-index i det här fallet). Kan också tänka mig en 116710BLNR.

Om någon mot förmodan skulle vilja sälja en 114060 OCH en Speedy pro så är jag inte sen på att hugga där heller.

Slutligen: Finns det någon som kan övertala mig om att vintage är det coolaste som finns så kan jag tänka mig en 5513 också (målade index endast). Känner att jag spretar en del, men va fan. Vi testar så här.

Hörs!
Det
 
Topp