• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedster Professional .005 Nytt pris!!

Omega Speedmaster Professional
ref 31130423001005 säljes.

Utplockad ny 2016 maj månad med 2 årsgaranti.

Fullset och med alla tillbehör, dvs lupp, bandverktyg, bandstift, böcker och tygarmband. Det följer även med ett hirsch läderband med tillhörande deployment clasp som är köpt hos Jarl Sandin här i gbg.

Jag har använt klockan och spår av det finns säkert men jag har endast hittat det på spännet samt en liten repa på glaset vid klockan fem i 12. Jag har försökt ta en bra bild på spännet och glaset som visar detta.

Priset sätter jag till 29 000kr 28 000kr. Betalning med Swish. Jag finns i Göteborg men klockan kan ev. skickas.

IMG_7170.JPG

IMG_7165.JPG IMG_7167.JPG IMG_7168.JPG IMG_7164.JPG IMG_7169.JPG
 
Senast ändrad:
Topp