• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Speedmaster proffessional ST145.022-69, 1970.

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Skönt att de löste sig men:

angelina-jolie-and-brad-pitt.gif


:D
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Härlig historia!

Synd angående Heuern.....men ibland måste man gå vidare :)
Äsch, det är bara en gammal risig klocka. Fick skäll av frugan när jag köpte den för hon tyckte den var så risig:)
Härlig story!!! Grattis till en finn speede! :)
Thanks!
Skönt att de löste sig men:

angelina-jolie-and-brad-pitt.gif


:D
Jo, undrar vad som händer härnäst...
Sedärja! Nu blev den ju snäppet coolare. Snyggt jobbat att hitta en "Finnes: '69-lock, sökes: '74-lock"-annons, @inox!
Såna annonser kryllar det av, ingen biggie... :D
 

frere

Audemars
2-Faktor
Mysig! Känns som en bra gummo-speedy även om den gott kunde ha varit lite mer härjad! Helt sjukt att jag fortfarande inte har nån. Gissar att det är känslan av att med berått mod börja knarka som håller mig tillbaka...
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Mysig! Känns som en bra gummo-speedy även om den gott kunde ha varit lite mer härjad! Helt sjukt att jag fortfarande inte har nån. Gissar att det är känslan av att med berått mod börja knarka som håller mig tillbaka...
Tackar! Det är en dyr drog men tror att årsklockegrejjen gör att jag nöjer mig med jungfrusilen. Det allra konstigaste är nog att @Icaras inte har nån än. Han har letat sen jag blev medlem på ks :D
 

frere

Audemars
2-Faktor
Tackar! Det är en dyr drog men tror att årsklockegrejjen gör att jag nöjer mig med jungfrusilen. Det allra konstigaste är nog att @Icaras inte har nån än. Han har letat sen jag blev medlem på ks :D
Smart grej att köra speedyn som årsklocka, jag har dessutom ett billigt tråk-år...nu ska jag bara bli tillräckligt gammal för att bli sentimental, sen shoppar jag loss!
 
Topp