Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Omega Speedmaster reduced 3510.50

Diskussion i 'Diskussion' startad av Jårp, 13 september 2016.

1. Jårp
    Trådstartare

Jårp Torpare

Från:
    Göteborg
    Hallå Klocksnack,
    Vill börja med att be om ursäkt ifall jag lagt tråden i fel kategori (mitt första inlägg på forumet).
    Jag köpte för ett tag sedan en Omega Speedmater reduced 3510.50 årsmodell 1998 med plexiglas. Jag köpte den utan varken cert eller äkthetsintyg, till ett förmånligt pris. Vad jag kan se så ser allt ut som det ska och serienumret dateras till rätt tidpunkt. Det bekymrar mig dock lite att jag inte till 100% vet att den är helt autentisk, så jag undrar om ni veteraner kanske kan hjälpa mig utifrån ett par bifogade bilder:
    - Jag vet inte hur vanligt det är med replicas på 3510.50, och om de i så fall har plexiglas?

tacksam för er tid och svar,
    Jårp
    1 (1).jpg 1 (2).jpg 1 (3).jpg

cornil gillar detta.
  2. FilipF

FilipF Biskop

Från:
    Stockholm
    Spontant ser den ok ut tycker jag.
    Släng upp frågan i Speedmastertråden eller "lilla är den äkta" så kan du nog få ett bättre svar :)

3. Undersköterskan

Undersköterskan Präst

Från:
    Växjö
    Nog ser den äkta ut alltid. Är du fortsatt tveksam kan du ju lämna in den för kontroll, så behöver du inte fundera mer över saken sedan. Grattis till en fin klocka !

Vänligen
    Forumets undersköterska

tgadler och FilipF gillar detta.
  4. denjohan

denjohan Friends of KS

Ser inga konstigheter med den. Skulle absolut gissa på äkta. Grattis.

FilipF gillar detta.
  5. Andrée Varg

Andrée Varg Stadsbo

Har ägt en reduced ett litet tag. Din ser precis ut som den ska, skulle jag säga. Grattis till en riktigt schysst klocka :)

FilipF gillar detta.
  6. FilipF

FilipF Biskop

Från:
    Stockholm
    Och välkommen till forumet!!

7. Jårp
    Trådstartare

Jårp Torpare

Från:
    Göteborg
    Tack för alla svar, har tidigare ägt en blå speedmaster reduced, och den liknar den precis. Vet inte hur vanligt det är med kopior på 3510.50, och hur "bra" de i så fall är. :)

8. RBJSWE

RBJSWE Bonde

Enligt mig den bästa i prisklassen! Bra köp!

Mårtenssons ur Brookfield