Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Omega Speedsonic

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av fredrik, 28 augusti 2013.

1. fredrik
    Trådstartare

fredrik Bonde

Otroligt sugen på den pre-moon Speedmastern som kom på siten för ett par dagar sedan. Men har lovat mig själv att minska samlingen så en klocka måste ut innan en ny kommer in. Detta innebär att min vackra Speedsonic får hängas ut.

Klockan var nere hos Omega för ett par år sedan för helrenovering så klockan är i när nog perfekt skick. Ligger i bankfack så om batteriet är slut får jag Huke till att byta innan du får den.

Modellnummer: 188.0002
    Boetten är i stål och mäter 43 mm.
    Priset är 16 000:-, något billigare vid snabb affär (ehh, Blocket snack).

Har skrivit lite mer om klockan på min blogg urval.se.

Senast ändrad: 7 oktober 2016
    Erito, wundlander, theargonaut och 5 andra gillar detta.
  2. fredrik
    Trådstartare

fredrik Bonde

3. fredrik
    Trådstartare

fredrik Bonde

Nu gick den eftertraktade pre-moon till någon annan. Men ligger klockan ute så skall mycket till för att den kommer in i värmen igen. Så kör en helg bump i hopp om att där är någon 70-tals nostalgiker här.

Trevlig helg.

4. fredrik
    Trådstartare

fredrik Bonde

Nu siktar jag in mig på en Dark side of the moon. Så kom och köp.

Daniel B gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps