• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Speedster Professional 2014 Komplett

inatob

Omega
Nu är det dags att sälja vidare min Omega Speedmaster Professional med referensnummer 311.30.42.30.01.005... Klockan är i mycket fint skick och använd max 20 gånger sedan den köptes i december 2014. Anledningen till försäljningen är att jag tyvärr har insett att jag inte är så förtjust i kronografer. Klockan är köpt via uret.se vilket betyder att den har ca ett och halvt års världsgaranti kvar.
Det som medföljer:

• Box
• Certifikat (daterat 2014-12-14)
• Manual
• Klocka
• Nato
• Kardborreband (nasabandet?)
• Bandbytarverktyg
• Lupp

Det är som sagt full set.

adyux5.jpg

1zbyty1.jpg

15gru52.jpg

10g9xfo.jpg

qxto92.jpg

1z48mev.jpg


Pris: 28000 kr inklusive värdefrakt eller så kan vi mötas upp i Västerås. När det gäller betalning så går det bra med kontanter, swish eller banköverföring.

Retur: Inga returer eftersom att pengarna kommer användas för att finansiera en annan klocka.
 
Topp