• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega stoppur

Tuija

Breitling
Behöver även hjälp med denna stoppur som är från 70-talet.
Det enda med denna är att den går inte till noll när man trycker på knappen
Hjälp mig även med denna. Säg till om jag behöver öppna baksida också
2015-10-15 11.07.08.jpg

Denna borde inte vara fejk för svärfar köpte inget sådant på 70-talet (rik tandläkare :-9 ) och köpt garanterat från en klockaffär eller Nk
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Behöver även hjälp med denna stoppur som är från 70-talet.
Det enda med denna är att den går inte till noll när man trycker på knappen
Hjälp mig även med denna. Säg till om jag behöver öppna baksida också
2015-10-15 11.07.08.jpg

Denna borde inte vara fejk för svärfar köpte inget sådant på 70-talet (rik tandläkare :-9 ) och köpt garanterat från en klockaffär eller Nk
Den tycker jag ser helt legit ut. Verkar även vara i ett fint kosmetiskt skick. :)
@tdn-dk kan säkert berätta lite mer och åldersbestämma den.
 

Tuija

Breitling
Men den du säger Tomas har inte den där "noll" knappen till höger om själva startknappen.
jag har även hittat Omega med knappar på båda sidorna
 

Tuija

Breitling
precis.
Går det att laga den så den nollar sig bättre?
Om jag ska sälja den vad tycker du att jag ska ha för utgångspris. har absolut ingen aning om värdet så snälla ge mig ett tips
 

tdn-dk

Panerai
Omega stoppur koster mellem 400-1.000 kr. i fungerande skick på Tradera, så det kan inte betala sig at reparere. Säjl den som defekt.
 
Topp