Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Omega Super-LumiNova

Diskussion i 'Diskussion' startad av Feneis, 14 september 2014.

1. Feneis
    Trådstartare

Feneis Torpare

Har en ny Omega Seamster Planet Ocean kaliber 8500.
    I mörker "lyser" alla visare och timmarkeringar inklusive märket på bezeln i ljusblått. På Omegas egen hemsida visar de fina bilder där minutvisaren samt märket på bezeln lyser grönt för att lättare kunna särskiljas från resterande markeringar och visare som lyser blått. När infördes detta? Någon som vet?

2. RicVin

RicVin Mr fredagsmys

Jag vet att det är så på min Chrono 9300 i alla fall. Är du säker på att bilden du refererar till inte är på en PO Chrono?

3. RicVin

RicVin Mr fredagsmys

Näe faan! Kollade lite bilder nu.. Du har rätt! Kan det vara så att detta inte fanns på de första 8500 klockorna? Släng upp några bilder på din.

4. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Tror min gamla hade olika lysmassa? Apansson ?

5. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    Stämmer bra. Minutvisaren och lumepärlan på bezeln är gröna, resten är blått. Risig bild men det syns hyfsat. image.jpg

Chuck och 16610 gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield