• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes Omega, Vintage och Automatiskt uppdrag

Schlop

Breitling
Är på jakt efter en Vintage Omega klocka med Automatiskt uppdrag. Upp till 4000 kr kan jag tänka mig men lägre är givetvis trevligare. Kom med förslag!
 

LtCariad

Omega
2-Faktor
Har en Seamaster Automatic från omkring 1966 med vit tavla, datum och svarta onyxindex. Fint skick och går bra. Servad för nåt år sen. PM:a om du är intresserad. Kaliber 562.
 

Schlop

Breitling
Har fått erbjudanden i min inkorg men inget som jag direkt nappat på. Dock flera trevliga medlemmar som tycks spendera tid här i forumet!
Då det är min första Omega-klocka i en obefintlig samling kan jag tyvärr inte specifiera exakt vad jag är ute efter. Mina ögon fastnar ofta på Geneve-modeller och 60-tals modeller med guldaktiga retrosiffror på urtavlan, tyvärr är dessa alltid manuella... Och då funderar jag på om en manuell fungerar lika bra vilket jag säkerligen kommer tycka vid erbjudande...

I vilket fall så uppskattar jag alla förslag hittills och kan mycket väl tänka mig fler. En lång bump med andra ord!
 

Johanw

Cartier
Manuell, ligger bara mest i klocklådan. Kan kanske göra någon annan glad?

2012-10-25100314-1_zpsfa978292.jpg
 
Topp