Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Omega Z-33 mini review...

Diskussion i 'Diskussion' startad av masterkiller, 26 september 2012.

1. ZQT

ZQT The Banker

Får nog erkänna att den ligger väääääldigt långt ner på min önskelista... :(

2. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Jag tycker den är cool, apcool. Men too much, på alla plan. Fast cool. Vettlös på ett bra sätt... :ugeek:

3. Gillar den faktiskt oxå, både den och X-33'an e coola...

4. Ricrob

Ricrob Friherre

Jag tillhör också skaran som gillar! Tycker iofs än bättre om X-33'an och har faktiskt varit nosande nära ett par gånger och en dag kommer jag slå till, helt klart!

5. Rossi

Rossi Präst

Svincool! Jag vill ha en med mattborstat mesh nu!

6. DrDre

DrDre Friends of KS

Såg den nyligen i Hamburg. Det är väl en sådan där klocka som man tycker att det är roligt att den gjorts, men som man inte själv kommer att köpa. Designen är ju cool med inspiration från tidigare Omega. Men den är alldeles för stor för att jag skulle köpa den. Kombinationen av rätt stor diameter och tjockleken gör att det är en rejäl klump. Den skulle helt enkelt inte få mycket tid på handleden och kostar ändå en slant.

7. jakob.dala

jakob.dala Axel Oxenstierna

Från:
    Vällingby
    Jag är ju torsk på Flightmaster o har självklart sneglat på denna kopia. Är dock tveksam men antar att den bör ses i verkligheten.
    Vet nån om den finns att klämma på i Sthlm?
    Namnet blev väl Spacemaster vilket också känns lite tunnt. Borde den inte ha fått den fina Flightmaster titeln?

8. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Tycker att @Fredrik ska se till att köpa en snart, så att han kan skriva en review. :)

9. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Ja, han har ju redan skrivit en fyllig köpguide... :lol: :lol: :lol:

10. Denna finns ENDAST i Omega's egna butiker enligt uppgift!

11. Rossi

Rossi Präst

Var just och klämde på Z-33. Cool som få.

Nackdelarna; smalt armband. Bakom boetten finns det ytterligare säkert 4 mm klocka. 30m vattenskydd känns lite klent. 42500:- för en Omega quartz känns läskigt. Återutgåvan av Speedyn kommer vilken dag som helst för samma peng...

Affären som jag tittade på den i är inte Omega AD

12. jakob.dala

Från:
    Vällingby
    Vart var du och klämde? Malmö?
    Med vänlig hälsning, J.

13. Rossi

Rossi Präst

14. Singular

Singular Företag Forumsponsor

Inte AD?

15. jakob.dala

Från:
    Vällingby
    Intressant. Jag ska ner till Kinnekulle i helgen o rasta bilen. Kanske skulle man svänga förbi Skövde. Det är väl ganska nära?

16. Rossi

Rossi Präst

Runt 2 mil.

17. Rossi

Rossi Präst

Nej, dock är de auktoriserad på Rolex. Det kanske hjälpte till när man tog hem Z-33.

Mårtenssons ur Brookfield