Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Omega z-33

Diskussion i 'Diskussion' startad av par, 27 augusti 2013.

1. par
    Trådstartare

par Friends of KS

Vad hände med z-33. Kändes jätte hypad ett tag för att sedan dö helt platt.
    Har vi någon på forumet möjligtvis?

2. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Tror det är för att den är en riktigt lyxbeater. De har en ganska smal målgrupp.

3. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    par, JohanHLM och daviden gillar detta.
  4. Jens

Jens I'm only in It for the drugs!

Från:
    Mordor
    Helt vansinnigt cool klocka som jag har varit sugen på sen jag såg den första gången.

J

jakob.dala gillar detta.
  5. par
    Trådstartare

par Friends of KS

Är fasen nått jag också dras till med klockan. Någon som klämt på den i verkligheten då?
    Verkar ju vara ovanlig men finns några NIB ute till salu på forumen.

6. Johan M

Johan M Borgare

Jag har handleder på 16,5 cm men jag tycker att den satt bra på mig ändå. Den var väldigt lätt vilket var bra för den är hög och tavlan var riktigt snygg med de röda siffrorna. Det är inte min typ av klocka men jag blev positivt överraskad av den!

Jag såg i någon video att den har några läckra funktioner där visarna flyttar på sig för att visa annan information tydligare. Fräckt.

jakob.dala gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield