• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omegakunniga se hit!

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
jag skulle avråda. En riktig budgetmodell från då Omega gjorde en hel del tveksamheter. Manuell, vattenskadad tavla, sliten aluminiumvridring i ett stycke (jäkligt trisst konstruktion) och en rätt trisst boett. En budgetmodell redan som ny. Men allt ser väl original ut annars. Värt att tänka på är dock att denna var manuell till skillnad från de flesta? jag sett som är automatiska.
 

Knät

Cartier
Aurum skrev:
jag skulle avråda. En riktig budgetmodell från då Omega gjorde en hel del tveksamheter. Manuell, vattenskadad tavla, sliten aluminiumvridring i ett stycke (jäkligt trisst konstruktion) och en rätt trisst boett. En budgetmodell redan som ny. Men allt ser väl original ut annars. Värt att tänka på är dock att denna var manuell till skillnad från de flesta? jag sett som är automatiska.

Men åh.. Det står ju klart och tydligt i rubriken, på annonsen, att den är automatisk.. :roll:
 
Topp