Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OMRÖSTNING. Passaround av Victorinox I.N.O.X. Professional Diver. Den BLÅ

Diskussion i 'Diskussion' startad av Foxbolt, 8 juli 2016.

?

Vem har den bästa presentationen/recensionen/bilderna sammantaget?

Poll closed 15 juli 2016.
  1. EmilW

1 röst(er)
    2,2%
  2. Moorflax

2 röst(er)
    4,4%
  3. Henke303

1 röst(er)
    2,2%
  4. MariaE

11 röst(er)
    24,4%
  5. Fliegerchronograph

24 röst(er)
    53,3%
  6. Freddie L

0 röst(er)
    0,0%
  7. Ebbot

1 röst(er)
    2,2%
  8. Dr. Puh

1 röst(er)
    2,2%
  9. Aarrgghh

1 röst(er)
    2,2%
  10. thwallin

3 röst(er)
    6,7%
  1. Foxbolt
    Trådstartare

Foxbolt Stadsbo

Från:
    Sthlm
    I mitten av april kläcktes en idé om att göra en s.k Passaround av Victorinox senaste modell, I.N.O.X. Professional Diver. Med benägen hjälp av urmakare Nilsson på Klockmaster Globen, fanns tillgång till tre av dessa stryktåliga klockor, en röd, en blå och en gul. För att göra en lång historia kort, tecknades dessa snabbt och tio dagar efter presentationen kunde Passaround av den första klockan sjösättas.

Det startades tre trådar, en per färg, där deltagarna (frivilligt) kunde delge sina intryck med bilder.

I en vanlig Passaround brukar klockan lottas ut efter den nyttjats av deltagarna men istället valdes att låta forumets medlemmar rösta fram vinnaren av respektive klocka. Detta skulle trigga deltagarna att göra sin presentation speciell.

Nu är det äntligen dags. Omröstningen är öppen för ALLA medlemmar på forumet. En medlem, en röst och det går inte att ångra sig när man väl valt (vi kan inte ha som post-Brexit….). Sju dagar håller omröstningen på.

Just denna omröstning avser den Blå klockan och länk till denna Passaround är

http://klocksnack.se/threads/passaround-victorinox-i-n-o-x-professional-diver-den-blå.53912/

Kör hårt och till alla deltagare önskas ett Lycka Till!
    BLÅ.JPG

Ebbot och Fliegerchronograph gillar detta.
  2. EmilW

EmilW Friends of KS

Tack för att jag fått varit med och mycket bra ordnat @Foxbolt ! Anser själv att jag inte har med vinnarstriden att göra då många gjorde så oerhört bra recensioner och fina bilder!

Men det var väldigt roligt att få testa denna klocka!

Lycka till alla :)

Fliegerchronograph och Foxbolt gillar detta.
  3. Aarrgghh

Aarrgghh Bonde

Från:
    Eslöv
    Tack till dig @Foxbolt för ett fantastikt bra arrangemang och för att jag fick vara med. Må bäste man vinna! ;)

4. thewallin

thewallin Friends of KS

Från:
    Trelleborg
    Lycka till alla! Kul har det varit och tack till @Foxbolt !

5. Dr Puh

Dr Puh Friends of KS

Instämmer i tacket till @Foxbolt ! Och lycka till alla!

Foxbolt gillar detta.
  6. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Urkvinnan, Henke303, Icaras och 3 andra gillar detta.
  7. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Bumpar så den hamnar på sidan ett som de andra två. :)

Fliegerchronograph och MariaE gillar detta.
  8. Hej och hallå!

Som vinnare av den blå INOX:en vill jag härmed framföra min uppskattning till er som tagit er tid att läsa passaroundtråden. Oavsett om ni röstade på mig eller någon annan av deltagarna så är det ju det som är andemeningen med passarounderna, att under kort tid kunna ta del av flera personers intryck av en och samma klocka.

Jag är förstås väldigt glad att jag vann klockan och kommer att bära den med stolthet när den är åter i min ägo. Den åker nog på det där bruna SBS-NATO:t som den passade så bra på och sen bär det återigen av till Gotland där den får bli sommarbeater fram till mitten av nästa månad. Trådskapare, sponsor och övriga deltagare har jag tackat tidigare så då återstår egentligen bara att lovorda @Equilibrium vars plats jag så ädelt fick överta i den blå passarounden.

Over and out,

Fliegerchronograph

IMG_8123.JPG

Senast ändrad: 16 juli 2016
    Pauledward, Henke303, Foxbolt och 5 andra gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield